Saturday, April 25, 2015


رونی کلمن بر سر قبر چه کسی در بهشت زهرا ادای احترام کرد؟
#بگونه: به گزارش راديو آلمان،رونی کلمن، قهرمان آمریکایی بدن‌سازی برای برگزاری سمینار به تهران رفته است. سفری که با حواشی‌هایی هم همراه شده است. از جمله رفتن او به بهشت‌زهرا و ادای احترام در مقابل مقبره نمادین اعضای حزب‌الله لبنان.
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به همراه یک اسپانسر مسئولیت حضور کلمن را برعهده دارند.قرار بود که رونی کلمن برای برگزاری سمینار به تهران برود. سمیناری با قیمت‌های سرسام‌آور: نشستن بر روی صندلی‌های"VIP"، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن با مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. البته بسته‌های "ارزان‌قیمت‌تر" هم برای این سمینار ارائه شد. مثلا بسته "D" با قیمت ۵۵۰ هزار تومان که شامل حضور در صندلی‌های ردیف انتهایی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن بود.
اما آنچه که از همان آغاز تعجب‌برانگیز شد، خبر برگزاری سمینار برای بانوان بود. در خبرها آمده بود که روناک یونسی، بازیگر سینما (عکس) مسئولیت تدارک بخش بانوان را برعهده دارد.
خبرگزاری تسنیم از قول یزدان راد، "دبیر سابق فدراسیون پرورش اندام" که او را عضو سپاه پاسداران نیز خوانده است، نوشت:«این واقعاً وهن یک فدراسیون است که روناک یونسی یک هنرپیشه زن بیاید و سمینار بدنسازی برگزار کند. و از طرفی دیگر این آمریکایی برای بانوان کشورمان هم کلاس پرورش اندام بگذارد و این سؤال پیش می‌آید: این ماشین عضله می‌خواهد برای زنان ما فیگور بگیرد؟».
اما فساد در دنیای زیبایی اندام تنها به مصرف دارو ختم نمی‌شود. یزدان راد از بخش دیگری از فساد در جمهوری اسلامی پرده برداشت. وی گفت:« وقتی کسی از شرق تهران با ٦٠٠ دلار هرگونه حکم و تقدیرنامه و داوری و ... را از طریق پیک موتوری و آژانس تاکسی یا پُست تحویل می‌دهد و تور اروپایی بدنسازی "WBPF" با جعل عنوان فدراسیون را به جوانان مردم می‌فروشند، چه توقعی داریم؟
یزدان راد همچنین می‌گوید:« وقتی از غرب تهران گواهی حضور در مراسم رافائل سانتویا (رئیس فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام و بدنسازی) در تهران را که ٢ ماه پیش در جریان رقابت‌های فیزیک اتفاق افتاد ٢میلیون تومان می‌فروشند و طی آن مدرک داوری و روز بعد مربیگری "IFBB" به حدود یک‌هزار نفر فروخته شد و به متقاضیان در منزل یا محل کار تحویل می‌شود، چه انتظاری می‌شود داشت؟».
اما ماجرا به انتقاد یزدان راد ختم نشد، بلکه یکی از سایت‌هاعکسی را از رونی کلمن منتشر کرد و مدعی شد او طرفدار "جبهه تروریستی النصره" سوریه است که با دولت این کشور در حال جنگ است. این عکس کلمن را در حالی نشان می‌دهد که پرچم جبهه النصره را بر روی دوش خود انداخته و انگشتانش را به علامت پیروزی بالا برده است.
با بالاگرفتن انتقادها، کار به برگزاری جلسه اضطراری کشید و پس از آن حسین طلا نماینده مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی اعلام کرد که "عکاسی بانوان با این فرد آمریکایی صورت نمی‌گیرد". سپس بعد از برگزاری جلسه فدراسیون بدنسازی اعلام شد که :"مقرر شده تا رونی کلمن بعد از حضور در ایران به مزار شهدای گمنام در بهشت زهرا برود". در حالی که قرار بود روز پنجشنبه (۲۳ آوریل/ ۳ اردیبهشت) رونی کلمن یک کلاس آموزشی تئوری برای بانوان برگزار کند خبرگزاری‌ها اعلام کردند که این کلاس لغو شده است و او به‌جای آن به بهشت زهرا رفته است.
بنا بر برخی از گزارش‌ها، وزارت علوم نیز مخالفت خود با برگزاری سمینار در محل دانشکده تربیت بدنی را اعلام کرده است.
رونی کلمن، پس از لغو کلاس آموزشی‌اش برای زنان به "زیارت مزار شهدای گمنام و مقبره نمادین اعضای کشته شده حزب‌الله لبنان و گروهی از جهاد‌گران فلسطین در بهشت زهرا" برده شد. او بر سر قبر نمادین افرادی هم چون "مصطفی محمود مازح" گل گذاشت و به آنها ادای احترام هم کرد. اما "مصطفی محمود مازح" کیست؟ در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، خمینی (هندي الاصل)، بنیانگذار جمهوری اسلامی "فتوای قتل" سلمان رشدی، نویسنده بریتانیایی هندی الاصل را به‌خاطر نوشتن کتاب "آیه‌های شیطانی" صادر کرد. فتوایی که در زمان خود جنجالی بین‌المللی برانگیخت. مدتی بعد اعلام شد که "مصطفی محمود مازح" اولین فردی است که در راه اجرای فتوای به "شهادت" رسیده است. او در گينه متولد شده و از ميان پنج پسر و دوازده دختر خانواده، کوچک‌ترين فرزند پسر بود که پس از مهاجرت خانواده به آبیجان پایتخت ساحل عاج به لبنان رفت.
به گزارش منابع امنیتی "مصطفی محمود مازح" برای اجرای "فتوا قتل سلمان رشدی" به لندن فرستاده می‌شود و در حالی که در اتاق یک هتل ارزان قیمت در حال تهیه بمب بود، روز ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۸بر اثر انفجار بمب کشته می‌شود. حال جسد او در جنوب لبنان دفن شده است. اما در افسانه‌سازی‌ها منابع ایرانی گفته شده که "عناصر امنيتی به او مشکوک شده و با محاصره اتاق، منجر به انفجار اتاق و شهادت وی شده‌اند". "جنجال رسانه‌ای"، "حمله‌ و افشاگری‌های متقابل باندها"، "برگزاری جلسات اضطراری"، "لغو کلاس برای زنان"، "ممنوع شدن عکس‌گرفتن زنان با کلمن" و "ادای احترام به مزار شهدای گمنام و مقبره نمادین اعضای کشته شده حزب‌الله لبنان" حاصل سفر فردی به ایران است که به او لقب "ماشین عضله‌سازی با دارو" داده‌اند.

#ايران #سفر #روني #كلمن #پرورش اندام #تهران #مزار #حزب الله #تروريست #مجري #فتواي #خميني #قتل #سلمان رشدي #نويسنده #انگليسي
 
 
 

No comments:

Post a Comment