Sunday, April 26, 2015


انتقال معلم و زندانی سیاسی "رسول بداقی" به نقطه ای نامعلوم
در آستانه اعتراضات سراسری معلمان و فرهنگیان کشور
بگونه : بنا به گزارش « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه و در آستانه روز ملی معلم ، معلم و زندانی سیاسی" رسول بداقی"تحت عنوان انتقال به دادسرای اوین از سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج خارج و به نقطه ای نامعلوم منتقل گردید. معلم زندانی رسول بداقی هفته گذشته به شعبه ۶ دادسرای انقلاب اوین منتقل و در آنجا به او اعلام گردید که دادستانی و وزارت اطلاعات علیه او شکایتی طرح کرده اند و فقط در صورت مصاحبه و اعلام کناره گیری از فعالیتهای صنفی معلمان این پرونده مختومه خواهد شد .
معلم زندانی رسول بداقی سالهاست که در زندان و در تبعید بسر می برد و کمتر از ۳ ماه به پایان مدت محکومیت غیر انسانی و غیر قانونی وی باقی مانده است.
بازجویان مزدور وزارت اطلاعات و دادستانی جنایت پیشه قصد دارند که این معلم آزاده را با فشارهای گوناگون تسلیم نمایند که ایشان از کانون صنفی معلمان و دفاع از حقوق همکارانش در کشور دست بردارد و در غیر اینصورت با پرونده سازی مجدد روبرو گشته تا همچنان در زندان نگه داشته شود.
اخیرا اعتراضات گسترده و سراسری معلمین شجاع و دلیر کشورمان که برای احقاق حقوق خویش و تغییر در سیستم آموزشی که کارآمدی خویش را از دست داده است، شدت گرفته است و معلمین کشور اعلام نموده اند که در روزهای آینده به اعتراضات گسترده و سراسری خویش ادامه خواهند داد و تا رسیدن به خواسته های خود به اعتراضات ادامه خواهند داد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال معلم زندانی و همچنین تحت فشارهای غیر
انسانی قرار دادن وی را محکوم می کند و از معلمین کشور می خواهد که خواست آزادی او
را در صدر خواسته های خویش قرار دهند
#ایران #زندانی_سیاسی #رسول_بداقی #زندان_گوهردشت #سرکوب #معلم #بگونه
 
 

No comments:

Post a Comment