Tuesday, April 28, 2015



دستگري آخوند ميثم امرودي معاون شهردار تهران در فرودگاه کویت
#بگونه:آخوند میثم امرودی كه در سال ٩٢ از ورود به كويت جلوگیری شده بود به گزارش خبرگزاری فارس، روز سه شنبه 28 آوریل هنگامی که می خواست اين کشور را ترک کند در فرودگاه كويت دستگیر شد.
آخوند امرودي كه اهداف رژيم را تحت عنوان سرپرستی مدارس ایرانی در کشور کویت برعهده داشته و هم اکنون معاون اجتماعی شهرداری تهران است. به دعوت انجمن دوستی ایران و کویت به این کشور سفر کرده بود. علت دستگیری وی فعالیتهای اومي باشد، اما يكي از كارگزاران رژيم در شهرداری تهران به خبرگزاری فارس گفته است «مشکلی در ویزای امرودی» موجب دستگیری او شده است.
به گفتۀ فرزاد خلفی، معاون ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، آخوند میثم امرودی «در کویت در حال ماموریت بوده»، اما علیرضا عنایتی سفیر رژيم در کویت گفته است: «آقای امرودی با یک گذر نامۀ عادی و به منظور انجام یک سفر شخصی» وارد کویت شده است. سفیر رژيم در کویت هر گونه ارتباط میان دستگیری امرودی و فعالیت های گذشته وی را رد کرد و گفت «این حرفها به هیچ وجه موضوعیت ندارد» و «مشکلی در بخش روادید» موجب این امر شده است. اين هم بزودي روشن خواهد شد كه علت دستگيري آخوند امرودي فعاليتهاي گذشته و ادامه اين فعاليت ها بوده يا مشكل رواديد داشته است!
#ايران #كويت #دستگيري #آخوند #امرودي #معاون #شهردار #تهران #فعاليت #جاسوسي
 

No comments:

Post a Comment