Tuesday, April 28, 2015



ممانعت از انتخاب وكيل عليرضا گلي پور، افشاكننده فسادهاي دولتي
بگونه : در آستانه محاکمه‌ علیرضا گلی‌ پور افشا کننده فساد مقامات دولتی، عوامل اطلاعاتی‌ از ورود وکیل به پرونده او ممانعت بعمل میاو‌رند

در فاصله دو هفته مانده به زمان محاکمه علیرضا گلی پور، زندانی بند ۸ زندان اوین، از انتخاب وکیل و ورود وکیل به پرونده این زندانی ممانعت می شود.
علیرضا گلی پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که از مهر ۱۳۹۱، به صورت بلاتکلیف در زندان به سر می برد، وی پس از افشای فساد های افراد حكومتی مانند علوی وزير اطلاعات و دبير حزب حامیان ولایت( كه با سؤ استفاده از موقعیت خود با ارز دولتی به سو استفاده های مالی سرگرم بوده) و یا فساد سرهنگ محرابی رئیس كل پلیس امنیت استان تهران و یا افشای جنایات پلیس امنیت پایگاه چهارم مانند ضرب و شتم متهمین یا فعاليت های خلاف در منطقه خود؛ توسط وزارت اطلاعات بازداشت و مدتها در سلول های انفرادی تحت بازجویی و شکنجه بود.
گلی پور از طریق اتهامات بالا، به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق متهم شده است.
طبق گزارش منابع مطلع ، در حالی که روز بیست و دوم اردیبهشت سال جاری، موعد دادگاه این زندانی به ریاست قاضی صلواتی است، همچنان از تعیین و ورود وکیل به پرونده جلوگیری می شود.
او از جمله زندانیانی است که علاوه بر دوران طولانی بازجویی و شکنجه در سلول های انفرادی، خانواده اش نیز تحت فشار و آزار واقع شده اند.
گلی پور پیشتر گفته بود طی دوران حبس در انفرادی و قطع تماس با دنیای خارج، همسر وی که از اقوام نزدیک آخوند صانعی می باشد با فریب کاری وزارت اطلاعات و فشارهای وارده به خانواده وادار به طلاق و جدایی شد. او در خصوص نقش وزارت اطلاعات در ارتباط با این طلاق گفته در حالی که بیش از یکسال از تماس با دنیای خارج از سلول انفرادی محروم بودم، به همسرم اعلام کرده بودند که من با خانمی ارتباط داشته و همراه او از کشور فرار کرده ام!
#علیرضا_گلی پور #زندان_اوین #قاضی_صلواتی #ایران
 
 

No comments:

Post a Comment