Saturday, April 25, 2015


انصار حزب‌الله:اگر ناطق‌نوری و حسن خمینی به گرگان بیایند، حادثه‌ای چون برخورد با مطهری در شیراز برای آن‌ها رخ خواهد داد

بگونه: چماقداران انصار حزب‌الله استان گلستان با انتشار بيانيه اي ناطق‌نوری و حسن خمینی را تهديد كردند چنانجه برای سخنرانی به گرگان بیایند، حادثه‌ای چون برخورد با مطهری در شیراز برای آن‌ها رخ خواهد داد.
انصارحزب‌الله كه از سوي دفتر ولي فقيه هدايت ميشوند با انتشار بیانیه‌ای به كارگزاران محلی رژيم در استان گلستان هشدار داد، از دعوت اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن خمینی نوه خميني دجال، برای سخنرانی خودداری کنند.
گفته ميشود اين دو قرار است ‌در مراسمي در در گرگان به مناسبت سالمرگ شماري از نمانيدگان مجلس رژيم شرکت‌ کنند که اردیبهشت سال ۸۰ همراه با رحمان دادمان، وزیر راه دولت محمد خاتمی، در حادثه سقوط هواپیما کشته شدند.
در بیانیه‌ای که در وب‌سایت "گلستان ما" منتشر شده، آمده است: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید.» در بخشی از اين بیانیه چماقداران خامنه اي به شهردار، شورای شهر گرگان و برگزارکنندگان مراسم هشدار داده که "مبادا کاری کنند مجلسی در نظام جمهوری اسلامی مهیا شود تا مثل سال گذشته علی مطهری بیاید و بگوید که رهبری هم قابل نقد است و می‌توان ولایت فقیه را هم نقد کرد".

#انصار _حزب‌الله #ناطق‌_نوری #حسن _خمینی #گرگان #جادثه #مطهری #شیراز #چماقداران #ایران
 
 

No comments:

Post a Comment