Saturday, April 25, 2015



فریاد “مرگ بر اصل ولایت فقیه” درهواخوری بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهر دشت توسط زندانی سیاسی مصطفی اسکندری
 
بگو نه: طبق گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانی سیاسی مصطفی اسکندری٬ به دلیل “اشکال‌تراشی‌های مکرر نهادهای سرکوبگر رژیم به بهانه‌های واهی در امر مطالعه پرونده توسط وکلایش” و “اخلال در روند دادرسی و رسیدگی به پرونده” ساعت ۲ بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، به دفعات مکرر و با شعار “مرگ بر اصل ولایت فقیه”، در محل هواخوری بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج موسوم به سالن سیاسی، دست به اعتراض زد.

این زندانی سیاسی تاکنون چندین وکیل را برای رسیدگی به پرونده و سرعت گرفتن پروسه حقوقی معرفی نموده است، ولی به دلیل “کارشکنی” و “سنگ‌اندازی‌های دستگاه‌های سرکوبگر رژیم”، همچنان روند پرونده‌اش پیشرفتی نداشته است.

طبق گزارش یک منبع مطلع از وضعیت این زندانی سیاسی که نخواست نامش فاش شود ٬ “این اعتراض به دلیل مراجعه‌های مکرر آقایان «وحید مشکانی» و «فقیهی» وکلای این زندانی سیاسی به شعبه ۳۶ تجدیدنظر بیدادگاه رژیم در تهران به ریاست دژخیم «زرگر» صورت گرفته است.”

مصطفی اسکندری٬ دانشجوی رشته پزشکی است که در ۸ مرداد ۱۳۸۸ به همراه همسرش خانم کبری زاغه دوست در مراسم چهلم «ندا آقا سلطان»، در بهشت زهرا دستگیر و از سوی بیدادگاه رژیم به ۳۱ سال زندان محکوم گردیده. وی از مرخصی و درمان پزشکی از زمان بازداشت تاکنون محروم بوده است



No comments:

Post a Comment