Thursday, April 30, 2015

بگونه: اگر روزي بشر به اين پيشرفت برسد كه با كمك دانش و تكنولوژي وقاحت سنج را اختراع كند، براي اندازه گيري درجه وقاحت ايادي رژيم جهل و جنايت آخوندها مانند جواد ظریف بدون شك درجه كم مي آورد و هيچ وقاحت سنجي توان سنجش درجه وقاحت اين جماعت را نخواهد داشت. جواد ظريف وزير خارجه شياد و جنايتكار رژيم آخودها در گفت‌وگو با چارلی رز مي گويد: ما کسی را به دلیل عقایدش زندانی نمی‌کنیم. کسانی که دست به جرم میزنند،‌ کسانی که قوانین کشور را زیر پا می‌گذارند، نمی‌توانند پشت عنوان‌هایی مانند روزنامه‌نگار یا فعال سیاسی پنهان شوند. مردم باید قانون را رعایت کنند. من باید قانون را رعایت کنم، من را به مجلس احضار می‌کنند و ممکن است من دوست نداشته باشم ولی باید به مجلس بروم و به سوالات نماینده‌ها پاسخ بدهم. من باور دارم که این مهم است برای همه که به قانون احترام گذاشته شود و به پروسه قانونی و قضایی در ایران اجازه داده شود تا روند خود را طی بکند و من اعتقاد دارم در نهایت بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

No comments:

Post a Comment