Tuesday, April 7, 2015


زهر خوري در لوزان و حمله وحشيانه به زندانيان بند ۳۵۰ اوین
#بگونه: در پي يك گام عقب نشيني و زهر خوري تحميلي در لوزان رژيم درماندهر و زخمي ولايت فقيه ميخواهد انتقام اين شكست را كه از مردم ايران و جنبش مقاومت آزاديخواهانه آنان دريافت كرده است را با افزايش اعدامها و يورش به زندانيان و ... بگيرد.
پس از حمله به زندانيان سياسي زندان گوهردشت، مأموران سرکوبگر زندان اوین همراه دژخیمان اطلاعاتی بار دیگر به بند 350 زندان اوین یورش بردند. در این یورش که به بهانه بازرسی از بند انجام شد، اموال و وسائل شخصی زندانیان به‌صورت وحشیانه‌ای غارت و تخریب شد. این یورش سرکوبگرانه با حضور معاونان اجرایی و حفاظت زندان اوین و شرکت انبوهی سرباز که تعدادشان بسیار بیشتر از زندانیان بود، در روز یکشنبه 16فروردین 94 انجام گرفت. مزدوران با وحشی‌گری تمام در تخریب اموال زندانیان، قصد تحریک زندانیان را داشتند تا به این بهانه دست به سرکوب گسترده‌تری بزنند. در بند 350، 40 زندانی سیاسی نگهداری می‌شوند.
این یورش وحشیانه، در آستانه سالگرد هجوم مزدوران به این بند در 28فروردین سال 1393 انجام شد. سال قبل عناصری از اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات به همراه بیش از صد نفر از سربازان گارد سازمان زندانها حضور داشتند و زندانیان بند ۳۵۰ را با باتون و شوکر و.. مورد ضرب‌وجرح قرار دادند. بیش از سی تن از زندانیان در آن پنجشنبه خونین مجروح و مضروب شدند. تعدادی از زندانیان سیاسی به‌دلیل خون ریزی و شکستگی به بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شد و دست‌کم سی و دو نفر نیز به پس از ضرب و شتم به سلول انفرادی منتقل شدند.
رژیم در وحشت از انعکاس جهانی آن جنایت فقط مسئول سازمان زندانها را عوض کرد و به وی رتبه بالاتری داد. اما با گذشت نزدیک به یک‌سال هیچ‌یک از مهاجمان را نه معرفی کرده و نه حاضر به تحقیق و پیگیری از طرف مراجع بی‌طرف جهانی شده است.
#ایران #لوزان #مذاکرات #زندان_اوین #بند350 #اوین #زندانی_سیاسی
 
 

No comments:

Post a Comment