Thursday, July 2, 2015





هلاكت يكي از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان در سوريه

 رسانه هاي رژيم از هلاكت جميل الفقيه از فرماندهان ارشد حزب الله و مسئول میدانی دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا در استان ادلب سوريه خبر دادند، كه هنگام تردد در درگيريهاي اين مناطق بر اثر اصابت گلوله به خودر وی به هلاکت رسده است. 

شایان ذکر است که برادر این مزدور به نام غسان الفقیه که از اعضای یکان کماندویی حزب‌الله لبنان گروه دست پرورده و مزدور رژيم ايران 40روز قبل در درگیری با رزمندگان ارتش آزادی سوریه در منطقه القلمون به هلاکت رسیده بود.
در پی حملات گسترده ارتش آزادی سوریه و تصرف بخشهای بزرگی از خاک سوریه، تلفات مزدوران رژیم نیز رو به گسترش است. به‌عنوان نمونه بسام ﻃﺒﺎحه یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان معروف به حز الشيطان روز چهارشنبه (25تیر) در حومه دمشق طی درگیری با نیروهای انقلابی ارتش آزادی سوریه به هلاکت رسید. 
بنا‌ به گزارش خبرگزاری تسنيم وابسته به نیروی تروریستی قدس، وی که از سه دهه پیش در حزب‌الله عضویت داشت، در شروع درگیریها در سوریه به حومه دمشق اعزام شد و پس از ماهها حضور در این کشور روز گذشته به هلاکت رسید. بسام طباجه در جنگ سال 2006، فرمانده چندین محور عملیاتی در جنوب لبنان بوده است.

No comments:

Post a Comment