Thursday, July 2, 2015






ماجرای دکل نفتی دزدیده شده ایی که به طنز رسانه های حکومتی تبدیل شده است

 به اطلاع عموم می‌رساند یک دکل کوچولوی نفتی 87 میلیون دلاری، با فرودگاه و رستوران و تجهیزات کامل مدتی پیش از جیب برادران سپاه پاسداران افتاده و مفقود شده است. از یابندگان تقاضا می‌شود به‌ محض اطلاع از دکل بینوا، مراتب را به منسوبان دکل اطلاع داده و خانواده‌ای را از نگرانی این کوچولو برهانند...
آری گرچه جملات بالا طنز می نماید اما واقعیت تلخ و دردآور اوضاع امروزی جامعه ایران است. در واقع باید گفت بی شرمی و وقاحت از نوع رژیم دجال آخوندی آنقدر بالا گرفته که این روزها دیگر دزدی و غارتهای نجومی شان را در کمال بی شرمی و بی غیرتی در رسانه های حکومتی با طنز و شوخی جار می زنند.
رژیمی که طی همین هفته گذشته اقدام به دستگیری بسیاری از جوانان شهرهای مختلف میهن بجرم آخوند ساخته روزه داری کرده و نیز در اقدامی سبعانه دیگر دست به قطع انگشتان دو جوان بجرم تخم مرغ دزدی زده است !
براستی قبح کلماتی چون اختلاس و فساد و غارت و چپاول در فرهنگ آخوندی جای خود را با نوشیدن آب ، بیرون آوردن تار مویی و یا بگوش رساندن نوایی خوش جایگزین کرده است ، بطوریکه امروزه شاهد دنیای وارونه ای در ایران تحت حاکمیت پلید ملایان هستیم که غارت از اموال و سرمایه های ملی مردم را اینگونه بیان می کنند : « آن دکل را لولو برد»!!!
آیا جای آن ندارد تا از شرم خون بگرییم؟!

No comments:

Post a Comment