Thursday, April 9, 2015


دو کودک کار توسط مردم از چنگ ماموران رژیم نجات پیدا کردند
بگونه: در کشور تحت ظلم و حاکمیت ملایان که نصیب کودکانش نشستن بر سنگفرشها و دستفروشی کردن است، با این حال، باز هم این کودکان معصوم مورد تعدی و پرخاش و تهاجم روزمره ماموران غارتگر کشور قرار گرفته و لحظه ای احساس آرامش و امنیت ندارند.
به گزارش كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 19 فروردين 94 ، صبح روز دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 10 در محدوده خیابان مطهری تهران، عده ای از مأموران سد معبر شهرداری تهران قصد دستگيري 2 کودک كار را که با واکس زدن خرج خانواده خود را تأمين ميكردند،داشتند. اين دو كودك پس از دیدن مأموران شهرداري به سرعت وسایل خودشان را جمع کرده و پا به فرار گذاشتند اما مأموران توانستند آنها را بگیرند و به زور به سمت خودروی شهرداری بردند.
در حین بردن کودکان، یک خانم مانع اینکار مأموران رژیم شد و جلوی آنان ایستاد و اینکار آنها را غير انساني نامید و در ادامه ساير مردم حاضر به خصوص کسبه و صاحب دکه روزنامه فروشی در این محدوده به حمايت از خانم و كودكان عليه ماموران رژیم وارد شدند ، هر كدام نكته اي را عليه آنان گفتند تا مانع اقدامشان شوند. در نهایت مردم توانستند مانع بردن این کودکان شوند و در نهایت با اتحاد و دلبستگی مردمی ماموران رژیم سرافکنده مجبور به ترک محل شدند.
#ایران #کودکان_کار #مامور_شهرداری #مردم #اتحاد #کسبه #مقاومت #بگونه
 
 

No comments:

Post a Comment