Saturday, April 25, 2015

احضار محمد رضا عالي پيام(هالو) به زندان اوين براي تحمل حبس ۱۵ ماهه
#‏بگونه‬:به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، محمدرضا عالی ‌پیام در ویدیویی، پیش از اجرای حکم ۱۵ ماه زندانش اعلام کرده: “…دارم می‌روم اوین چون احضار شده‌ام، به خاطر همین شعرها؛ شعرهایی که یک بار سال ۹۲ محاکمه و سال ۹۳ دوباره [به خاطر آن] محاکمه شدم.”
محمدرضا عالی پیام، هنرمند و شاعر طنز‌پرداز سیاسی و اجتماعی، در این پیام ویدیویی با اعلام اینکه روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، برای تحمل حبس یک سال و سه ماهه خود به اوین می‌رود از قول قاضی پرونده‌اش در شعبه ۲۶ دادگاه رژيم گفته: “گفتم آقای قاضی این امر مختومه است؛ برای یک شعر نمی‌شود یک نفر را دو بار محاکمه کرد. گفت اون بار شاکیت سپاه بود، این بار شاکیت پلیس امنیت است. گفتم که اینطور که نمی‌شود… من بابت یک شعر چند بار باید بروم زندان؟ گفت همینه که هست!”
پیش‌تر محمدرضا عالی پیام در روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۳، طی تماسی تلفنی به شعبه ۲۶ دادگاه رژيم احضار می‌شود تا حکم صادر شده علیه او را به اطلاعش برسانند.
‫#‏ايران‬ ‫#‏احضار‬ ‫#‏شاعر‬ ‫#‏ظنزپرداز‬ ‫#‏هالو‬ ‫#‏زندان‬

No comments:

Post a Comment