Saturday, April 25, 2015


خبر ضرب و شتم دکتر قاسم اكسيری فرد استاد فيزيك در حالی که در مقابل دانشگاه خواجه نصیر در حال تحصن بود
#بگونه: دکتر اکسیری فرد در فیسبوک خود نوشته است: امروز راس ساعت چهار و نیم حراست دانشگاه خواجه نصیر در پیاده‌روی خیابان میرداماد من را مورد ضرب و شتم قرارداد. کتکم زدند٫ نوشته‌ام را از من ستاندند. از من خواستند بروم یا بیشتر کتک بخورم و دستگیر شوم.
دلیلشان این بود که بعد از تعطیلی‌ سازمان مرکزی خواجه نصیر من حق ایستادن یا قدم زدن در پیاده روی میرداماد را ندارم. به اصرار دوستی محل را ترک کردم.
فردا به تحصن خود در ساعتی که اعلام خواهم کرد ادامه خواهم داد. اکنون به کلانتری می‌روم تا از ضرب و شتم حراست دانشگاه خواجه نصیر شکایت کنم.

لازم بذکر است که قاسم اکسیری‌فرد دکترای فیزیک و استاد دانشگاه ,در روز ٣١ فروردين در مقابل دانشگاه خواجه نصیر در اعتراض به جلوگیری از ادامه ی کارش "به دلیل داشتن صدای زنانه" در دانشگاه دست به تحصن زد.
قاسم اکسیری‌فرد، دکتری فیزیک و استاد دانشگاه است. صلاحیت فردی و عمومی او توسط کمیته بررسی و گزینش دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر رد شده است. او به خاطر داشتن «صدای زنانه» اخراج شده است.»

#ایران #فیزیک #استاد #دانشگاه
 
 

No comments:

Post a Comment