Saturday, April 25, 2015


گردش روزانه ۲۰ میلیارد تومان خرده فروشی مواد مخدر
بگونه : بنا به گزارش العربيه فارسى ، جانشين دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر آعلام كرد که براساس آمارهای موجود روزانه ۲۰ میلیارد تومان مواد مخدر در سطح خرده فروشی در ايران معامله می‌شود که این مسأله سلامت اقتصاد کشور را به خطر می‌اندازد.
بنابه اين گزارش، علیرضا جزینی در نشست خبری ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: «روزانه مبلغ چشمگیری در سطح خرده فروشی مبادله می‌شود که برای مقابله و از بین بردن آن راهکارهای مختلفی در نظر گرفته شده است. یکی از این راهکار‌ها، اصلاح قانون پولشویی در کشور است که امیدواریم این موضوع هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

اين كارگزار رژيم به مرگ دو هزار و ۷۴۷ معتاد در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ دو درصد رشد دارد.»
وی با بیان اینکه این آمار توسط پزشکی قانونی گزارش و تأیید شده اظهار کرد: «از این تعداد دو هزار و ۴۶۸ نفر معتادان مرد بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال قبل سه درصد کاهش دارد. همچنین در میان آن‌ها ۲۷۹ نفر هم زن بودند که افزایش ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۲ را به خود اختصاص داده است.»
گفتني است كه عمده فروش اصلي سپاه پاسداران و ديگر ارگانهاي اطلاعاتي و امنيتي در مافياي قدرت رژيم هستند و اين خرده فروشان مشتريان همين مافيا مي باشند.
#گردش _روزانه #۲۰_ میلیارد _تومان #خرده _فروشی #ایران #مرگ #معتاد #مواد _مخدر
 
 

No comments:

Post a Comment