Wednesday, April 15, 2015

مصادره زمين هاي مردم روستاي بروال در حاشيه فرودگاه بين المللي اهواز


#‏بگونه‬: بنابه اخبار منتشره شرکت نفت كه تحت كنترل و غارت و چپاول پاسداران رژيم است ،بدون اطلاع قبلی اقدام به ساختن حصار در زمینهایی که فرودگاه بین المللی أهواز و روستای بروال را از هم جدا می کند براي مصادر ه کردن اين زمین ها با وجود اینکه اسناد و مدارک مالکیت مردم روستای بروال در این زمین ها را به اثبات می رساند، نموده است.
بنابه اين اخبار،ساختن این حصار باعث جداسازی روستای بروال از کوی فرهنگیان شهراهواز منطقة ایی که آن را به شهر اهواز متصل می سازد ، می شود.
در حالی که روستای بروال و با استناد به اعترافات و اظهارات كارگزاران دزد و چپاولگر و جنايتكار رژيم از فقیرترین و محرومترین روستاهاي ی اطراف اهواز محسوب می شود.
گفته ميشود چند روز قبل از ساختن این حصار "دکتر اسماعیل أیدني" رئیس دانشگاه علوم پزشکي شهر أهواز ازروستاي بروال بازدید داشته است و از هدف این دانشگاه برای ساختن درمانگاه دراین روستا خبر داد
أما ایشان اظهار داشت که ساختن این حصار پیشرفت و پیشروی هر اقدام خیري برای این روستا را به تعویق می اندازد.
خبر ها حاکی از آن است که شرک

ت نفت نفت زير سلطه و كنترل رژيم در حال ساختن شهرک هایی برای کارکنانش کة أغلب غیر بومي هستند ،در این زمینها است که مساحتی بالغ بر 15 هکتار دارند .
این حصار باعث قطع ارتباط بین این روستا و شهر اهواز می شود
و جادة ي خاکی که عرضي بالغ بر 4 متر دارد تنها راه نجات روستا خواهد ماند.روستای بروال از فقیرترین و محرومترین مناطق شهر أهواز است در حالی که خیابان های آن هنوز خاکي است و جالب توجه اینکه این روستا به تقسیمات ادرای ربط داده نمی شود و این باعث و دلیلي می شود کة ادارات شهر داري به خواستة های عمراني و خدمات شهرداري ،ساکنین روستا بی توجّي و بی مهری کنند أما آنطور که در ابتدا گفته شد كارگزاران رژيم نه تنها در بهبودي أوضاع دردناک این روستای "چسبیدة" به شهر أهواز کاری نمي کنند بلکه با ساختن این حصار و ضعیت بسیار بدتری را می خواهند برایش رقم بزنند.
‫#‏ايران‬ ‫#‏اهواز‬ ‫#‏شركت‬ نفت ‫#‏فرودگاه‬ ‫#‏بين‬ المللي ‫#‏روستا‬ ‫#‏بروال‬ ‫#‏حصار‬ ‫#‏زمين‬ ‫#‏كشاورزي‬ ‫#‏مردم‬

 

 

No comments:

Post a Comment