Wednesday, April 15, 2015


قربانی اسید پاشی "سمیه مهری" در سکوت و تنهایی در گذشت
#بگونه: از زمان روی کار آمدن خمینی دجال که خود بزرگترین جنایتکار تاریخ ایران و بشریت است ، زن ستیزی و اعمال ضد بشری در ایران به امری عادی برای مردان فرصت طلب جامعه تبدیل گشته، چراکه آنان خود را مورد حمایت قانونی بنیادگرایان حاکم بر ایران می بینند. اسیدپاشی پدیده ای است که بارها و بارها در ایران علیه زنان بی دفاع بکار گرفته شده و تا کنون نه تنها هیچگونه برخورد قاطعی از سوی کارگزاران رژیم در جهت نفی و یا جلوگیری از این پدیده جنایتکارانه اجتماعی با آن نشده بلکه تا آنجا پیش رفته است که امروزه شاهد پاشیده شدن اسید به روی دختران جوان در خیابانها هستیم و اسیدپاشانی که هرگز مورد پیگرد قانونی قرار نگرفته و شناسایی نشدند.
در همین راستا سمیه مهری، زنی که به همراه دخترش در اردیبهشت ماه سال ۹۰ توسط همسرش مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، در اثر عارضه ریوی ناشی از اسید روز ۲۵ فروردین در یکی از بیمارستانهای تهران در گذشت. خانم مهری و فرزندش چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته بودند. براساس گزارشهای منتشر شده پدر سمیه زمین زراعی خود را فروخت تا هزینه درمان فرزند و نوه اش را بپردازد. در عین حال افراد خیر هم در پرداخت هزینه برخی از این جراحیها مشارکت کردند اما کارگزاران رژیم در این زمینه کوچکترین حمایتی از این خانواده قربانی و بی گناه و بی بضاعت نکردند.
سمیه در یکی از مصاحبه هایش در مورد این واقعه گفته بود: "عباس فردی معتاد و موادفروش بود که از راه سرقت، مخارج خود را تامین میکرد و هنگامی که متوجه شد من قصد جداشدن از او را دارم، مرا تهدید به اسیدپاشی کرد و نهایتا در حالی که در خواب بودم، نقشه شومش را روی من و دختر ۳.۵ ساله ام (رعنا) اجرا کرد."
نازنین خواهر بزرگتر رعنا هم که شاهد صحنه اسیدپاشی بوده از "اسم پدر و خانواده پدرش وحشت دارد و از آنها میترسد."گفته میشود، برادر شوهر سمیه، متهم ردیف دوم این پرونده، پس از آزادی از زندان با قید وثیقه، سمیه و خانواده اش را تهدید کرده است. متهم ردیف اول پرونده همچنان در زندان است.
#ایران #اسید_پاش #زندان #خانواده #زن_ستیزی #بنیادگرا
 
 

No comments:

Post a Comment