Thursday, April 16, 2015

گزارش و تصاوير تجمع اعتراضي معلمين و فرهنگيان ميهن تا كنون به ۳۰شهر رسید
#‏بگونه‬: درپي فراخوان معلمين سراسر كشور به تجمع و اعترض به تبعيض و بي حقوقي در حق اين قشر دلسوز و زحمتكش جامعه ،اعتراضات سراسری معلمان در تهران و حدود ۳۰شهرمیهن تا كنون شكل گرفته و برگزار گرديده است.
بنابه گزارش ها و تصاوير دريافتي تا كنون در تهران در 2نقطه و در حدود ۳۰شهردیگر تجمعهای اعتراضی معلمان برپاست.
بیش از 1300نفر از معلمان آزاده در مقابل سازمان آموزش و پرورش در تقاطع فلسطین ـ طالقانی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع مشابهی نیز در مقابل مجلس ارتجاع شکل گرفته است.
در کرمانشاه معلمان زحمتکش در مقابل اداره آموزش و پرورش تجمع کردند و به اجحافات حکومت آخوندی بر معلمان اعتراض کردند. دو هزار تن از معلمان معترض طوماری اعتراضی امضا کردند.
به گزارش دریافتی از صبح امروز معلمان ارومیه در مقابل آموزش و پرورش تجمع کردند. در ابهر نیز از ساعت 10صبح تجمع معلمان با بیش از 150نفر شروع شد.
در شهرهای ساری، اهواز، سنندج، مشهد و مشکین شهر نیز معلمان زحمتکش با تجمع در مقابل ادارات آموزش و پرورش اعتراض خود را از سیاستهای حکومت آخوندی و سرکوب و غارتگری آن ابراز کردند.
تجمع اعتراضی معلمان در شیراز ادامه دارد.
معلمان آزاده در تبریز، آبادان، زاهدان، بروجرد، اردبیل، ساوه و بجنورد نیز به اعتراضات سراسری معلمان پیوستند.
در آبادان تجمع معلمان از ساعت 11صبح شروع شد.
در اردبیل تجمع با حضور 400معلم شروع شد و هر لحظه بر شمار آنها افزوده می‌شد.
ادارات آموزش و پرورش در تبریز، بروجرد و ساوه نیز محل تجمع صدها معلم به جان آمده از غارت و سرکوب آخوندها بودند.
در ایلام و نهاوند نیز همزمان با معلمان سراسر کشور تجمع اعتراضی در مقابل اداره آموزش و پرورش برگزار شده است.
در کرمان تعداد زیادی از معلمان از شهرهای مختلف این استان در مقابل استانداری و فرمانداری رژیم تجمع کردند. به گزارش دریافتی همه معترضان کفن پوشیدند و دنبال حقوق خود هستند.
در همدان نیز معلمان آزاده تجمع کردند و خواهان مطالبات برحق خود شدند. در شروع این تجمع شمار تجمع‌کنندگان به 200تن می‌رسید اما هر لحظه بر تعداد آنان افزوده می‌شد.
معلمان بیرجند که امروز پنجشنبه 27فروردین همزمان با معلمان سراسر کشور تجمع کردند شعار می‌دهند: خط فقرسه میلیون حقوق ما یک میلیون و بهبود سطح زندگی حق مسلم ماست.
آنان همچنین خواستار اخراج وزیر آموزش و پرورش کابینه روحانی شدند. معلمان شعار می‌دهند: فانی حیا کن آموزش و پرورش را رها کن و سکوت ما رضایت ما نیست.
‫#‏ايران‬ ‫#‏تهران‬ ‫#‏تبريز‬ ‫#‏همدان‬ ‫#‏كرمانشاه‬ ‫#‏شيراز‬ ‫#‏كرمان‬ ‫#‏بجنورد‬ ‫#‏ابهر‬ ‫#‏معلمين‬ ‫#‏تجمع‬ ‫#‏اعتراض‬ ‫#‏عكس


 




 

 

No comments:

Post a Comment