Sunday, May 3, 2015

گزارشي از حضور خانم نرگس محمدي در بيدادگاه رژيم
بگونه: آقاي محمد ملكي از همراهان خانم نركس محمدي هنگام حضور در بيدادگاه رژيم در صفحه فيسبوك خود مي نويسد: صبح ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ خانم نرگس محمدی، نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر و از اعضای کارزار لگام، برای محاکمه توسط قاضی صلواتی در دادگاه انقلاب حضور یافت.
امروز صبح جمعی از فعالان مدنی و سیاسی و فعالان کارزار لگام، خانم نرگس محمدی را در کنار دادگاه انقلاب همراهی کردند. در میان همراهان دکتر محمد ملکی، نسرین ستوده، گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی)، مادر سعید زینالی، همسر زندانی سیاسی رویین عطوفت، و پدر شهید مصطفی کریم بیگی ، محمد نوريزاد ،حضور داشتند. فعالان کارزار لگام در نامه ای به رییس دادگاه از خانم محمدی حمایت کرده و اعلام کردند هر حکمی برای خانم محمدی در رابطه با فعالیت در کارزار لگام صادر شود خود را در آن شریک می دانند.
طبق آخرین اخبار در حدود ساعت ۱۲ ظهر خانم نرگس محمدى از دادگاه خارج شد. خانم محمدی خواستار این شدند که پرونده باید توسط وکلای ایشان خوانده شود و به این مساله اعتراض کرده و در نتیجه دادگاه به تعویق افتاد.
‫#‏ایران‬ ‫#‏نرگس_محمدی‬ ‫#‏محمدملکی‬ ‫#‏دادگاه‬ ‫#‏نسرین_ستوده‬ ‫#‏گوهرعشقی‬ ‫#‏زندانی_سیاسی‬ ‫#‏همبستگی‬ ‫#‏اعتراض‬ ‫#‏بگونه‬




No comments:

Post a Comment