Tuesday, May 5, 2015



گزارشی از تجمعات و اعتصابات اعتراضی دانشجویان و اساتید در دانشگاه ها
#بگونه : دانشجویان و اساتید معترض به شرایط نامناسب در زمینه های گوناگون در هر فرصت با هماهنگی و اتحاد برای بدست آوردن حقوق و بیان خواسته هایشان ،دست به تجمعات و اعتصابات اعتراضی میزنند.
تجمع دانشجويان دانشگاه فرهنگيان در اعتراض به وضعيت تحصيلي
به گزارش دانشجو آنلاین ،روز چهارشنبه گروهي از دانشجويان دانشگاه فرهنگيان واقع در فرحزاد، تقاطع نيايش، خيابان تربيت معلم، در اعتراض به عدم رسيدگي به خواسته هاي دانشجويان و پايين بودن سطح آموزشي و عدم امكانات آموزشي در مقابل دفتر مدير دانشگاه تجمع كردند و خواهان رسيدگي به خواسته هايشان شدند. مأموران حراست دانشگاه تلا ش كردند كه با تهديد دانشجويان را وادار به عقب نشيني و برهم زدن تجمع بكنند.
قابل ذكر است كه اين دانشگاه در سال 1391 تاسيس شده است و هدف از تاسيس اوليه، تربيت دبير بوده اما طي سه سال گذشته و بنا به گفته دانشجويان بدليل سوء مديريت و مشكلات جدي كه در بخش آموزش منجمله هيئت علمي با كيفيت وسطح تحصيل پايين در دانشگاه است كه عملا دانشگاه طي اين سه سال سر و سامان نگرفته است.
--------------------
اعتصاب اساتيد دانشگاه علامه عالي در خيابان كريم خان زند در تهران
روز یکشنبه اساتيد دانشگاه علامه عالي در خيابان كريم خان زند در تهران دست به اعتصاب زده و از حاضر شدن سر كلاس هاي درس خودداري كردند.
---------------------
اعتصاب دانشجويان دانشگاه علوم اقتصادي تهران
روز چهارشنبه دانشجويان دانشگاههاي علوم اقتصادي و خواجه نصير بعد از تجمع در مقابل مجلس در محوطه دانشگاه خواجه نصير مجددا تجمع كردند. دانشجويان دانشگاه علوم اقتصادي كه نسبت به طرح ادغام دانشگاه خود با دانشگاه خواجه نصير معترض بوده وخواهان ادامه استقلال دانشگاه خود هستند، از شروع دور جديد كلاسها از فروردين تا به حال از حضور در كلاسهاي درس خودداري كرده و اعلام كرده اند كه تا تعيين تكليف نشدن خواسته هايشان مبني بر استقلال دانشگاهشان، از رفتن به كلاس خودداري خواهند كرد.
------------------------
تجمع دانشجویان دختر دانشگاه علمی کاربردی واحد کرج
ساعت 12 روز يكشنبه تعدادي از دانشجويان دختر دانشگاه علمي كاربردي واحد كرج در اعتراض به تعليق ترم يك دانشجوي دختر رو به روی اتاق ریاست دانشگاه تجمع کردند و خواستار لغو این حکم شدند
#ایران #دانشگاه #دانشجو #اعتصاب #اعتراض #تهران #فرهنگیان #دانشگاه_علوم_اقتصادی #دانشگاه_علمی_کاربردی
 
 


No comments:

Post a Comment