Friday, May 1, 2015



موضع گیری زندانی سیاسی بهمن احمدی امویی نسبت به سخنان دروغ جواد ظریف

#بگونه : بهمن احمدی امویی ، خبرنگار و زندانی سیاسی ، نسبت به ادعای اخیر وزیر خارجه رژیم آخوندی در یادداشتی موضع گیرانه نسبت به این ادعا می نویسد :
آقای ظریف گفته‌اند:" کسانی که دست به جرم می‌زنند،‌ کسانی که قوانین کشور را زیر پا می‌گذارند، نمی‌توانند پشت عنوان‌هایی مانند روزنامه‌نگار یا فعال سیاسی پنهان شوند."
آقای ظریف ! من بهمن احمدی امویی به خاطر مطالب، گفتگوها و مقالاتی که در روزنامه‌های قانونی کشور داشتم در سال 88 به هفت سال و چهار ماه و 32 ضربه شلاق محکوم شدم که در دادگاه تجدیدنظر به پنج سال و چهار ماه کاهش یافت و همه این مدت را در زندان اوین و رجایی شهر گذراندم. در طول مراحل بازجویی و به استناد حکم دادگاه و نظر بازجوی وزارت اطلاعات که خود را کارشناس معرفی می‌کرد، درباره مطالب منتشره در روزنامه‌ها مورد پرسش قرار گرفتم. حتی بازجوی وزارت اطلاعات نوشته‌ها و گفتگوهایی را که در سال‌های 81 و 82 داشتم در پوشه‌ای با خود آورده بود و با اشاره به آن‌ها می‌گفت: پرونده خیلی قطوری داری. چطور می‌خواهی اینها را پاسخ بدهی؟
بعنوان یکی از زندانیانی که بخاطر عقیده و مطالبی که در روزنامه‌های مختلف و قانونی کشور نوشته‌ام، مورد بازجویی، شکنجه روحی و جسمی قرار گرفتم و چند سالی را هم در زندان گذرانده‌ام، شهادت می‌دهم همچنان که پیش‌ از این احمدی‌نژاد و دیگر مقامات قضایی و سیاسی کشور دراین‌باره دروغ گفته‌اند، دولت روحانی و وزیر خارجه‌اش نیز در این مورد دروغ می‌گویند.
برای راستی آزمایی نیز به آقای ظریف، وزیر خارجه پیشنهاد می‌کنم با توجه به امکان دسترسی و کمکی که می‌توانند از مقامات قضایی بگیرند، تمام صفحات و برگه‌های پرونده من و حکم صادره در شعبه 28 دادگاه انقلاب را که توسط قاضی پیر عباس صادرشده، منتشر کنند. در این صورت مشخص می‌شود که چه کسی دروغ می‌گوید و دیگر مقامات جمهوری اسلامی برای پیدا کردن کلمه و جمله‌ای مناسب در چنین مواردی دچار زحمت نخواهند شد. در این صورت مشخص خواهد شد که چه کسانی و پشت چه عنوان هایی خود را پنهان می کنند.
البته من تنها یکی از زندانیان سیاسی و عقیدتی هستم که آقای محمدجواد ظریف، وزیر خارجه و پیش‌ازاین شخص روحانی در مورد آن‌ها به‌دروغ قضاوت کرده است. کافی است برای برطرف شدن مشکل خودتان تنها از قوه قضائیه بخواهید اسناد پرونده‌سازی‌هایی را که با کمک نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ساخته‌شده و همچنین متن احکام صادره را منتشر کنند. در آن صورت خواهید دید که حتی در تلاشی که برای پرونده‌سازی صورت گرفته ،چقدر و به چه میزان به گفته‌ها، نوشته‌ها و عقاید این افراد برای محکوم کردنشان استناد شده است.
بعید نمی دانم همچنان که دولت پاک دست احمدی نژاد بزرگترین دزدی های تاریخ جهان را به نام خود ثبت کرد ، این دولت راستگویان نیز دروغ های بزرگ و زیادی تحویل مردم بدهد.

#ایران #خبرنگاران #بازجویی #زندانیان_سیاسی_عقیدتی #روزنامه #مقالات #شکنجه #زندان #تاریخ
 

No comments:

Post a Comment