Tuesday, May 5, 2015


شکافتن پیشانی زندانی سیاسی علی معزی توسط دژخیمان ابوداعش
بگونه : دژخیمان ابوداعش (خامنه‌ای) زندان سیاسی علی معزی را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دادند و بر اثر ضربات وارده پیشانی وی شکافت و دچار خونریزی شد.
این رفتار وحشیانه وقتی صورت گرفت که زندانی سیاسی علی معزی حاضر به رفتن به دادگاه ارتجاع نشد. دژخیمان بدنام اطلاعات از وی خواستند به قسمت اعزام مراجعه کند. علی معزی به این قسمت مراجعه کرد و به‌صورت کتبی اعلام کرد این محاکم فاسد و غیرمشروع است لذا در آنها حضور نخواهم یافت.

پس از مدتی یک پاسداردژخیم شکنجه گر با درجه سرگرد، همراه با ۵ دژخیم دیگر به زندانی سیاسی علی معزی یورش بردند و سر او را محکم به نرده‌های آهنی کوبیدند که منجر به شکاف برداشتن پیشانی وی و خونریزی شدید آن گردید و به‌طرز وحشیانه‌ای به او دست‌بند و پابند زدند و در حالی‌که او را بر روی زمین می‌کشاندند سوار خودرو نموده و به شعبه ۱ دادگاه کرج که رئیس آن آخوند جنایتکارى به نام آصف حسینی است بردند.
در پایان به‌اصطلاح دادگاه، او را به زندان مرکزی کرج بازگرداندند و در اجرای احکام، حکم صادره را به وی نشان دادند و از او خواستند که حکم غیرقانونی و غیرانسانی ۱ سال زندان در زندان امنیتی ولی‌فقیه را امضا نماید. اما زندانی سیاسی علی معزی از امضای آن خودداری کرد.

#شکافتن_سر #زندانی_سیاسی #علی_معزی #وحشیانه #ابوداعش #بگونه
 
 

No comments:

Post a Comment