Tuesday, May 5, 2015

تجمع اعتراضي بسيجي هاي دلواپس دانشگاه اميركبير عليه رفسنجاني، با شعار «راس فتنه جايش دانشگاه نيست»
#‏بگونه‬: رسانه هاي رژيم از ‌ تجمع گروهی ازبسيجي هاي دلواپس دردانشگاه صنعتی امیرکبیر در صبح روز دوشنبه (۱۴ اردیبهشت / ۴ مه) به هنگام سخنرانی اکبر هاشمی رفسنجانی، مليجك خميني در این دانشگاه خبر داده‌اند.
به نوشته "فرارو"، دلواپسان نظام در اين دانشگاه ‌ در برابر آمفی‌تئاتر دانشگاه امیرکبیر تجمع کرده و در بدو ورود رئيس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دانشگاه شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر" و "دانشجو بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است" سر دادند.
بنابه اين گزارش اين عده پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آن از جمله نوشته شده بود: "خیانت‌های‌تان در ۸۸ را فراموش نمی‌کنیم"، "راس فتنه جایش در دانشگاه نیست".
همچنین پلاکاردهایی با تصاویر مهدی هاشمی، پسر رفسنجانی و مفاسد اقتصادي وي در دست داشتند. چيزي كه در نظام ولايت فقيه جزو حلالترين و شرعي ترين اوجب واجبات است و فاسدترين خود خامنه اي و رفسنجاني هستند.
به نوشته "فرارو"، همچنین جمعی دیگر ازباند مغلوب در حمایت از هاشمی رفسنجانی حلقه انسانی تشکیل داده و شعارهایی در حمایت از موسوي و كروبي و زهرا رهنورد سرداده خواستار رفع حصر ازآنها شده اند.
روز یکشنبه (۱۳ اردیبهشت) نیز گروهی از دلواپسان با تجمع در برابر دفتر ریاست دانشگاه امیرکبیر خواستار لغو سخنرانی رفسنجانی شده بودند. آخوند رفسنجانی به دعوت رئیس دانشگاه امیرکبیر و به مناسبت "روز استاد" در دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک سابق) به دانشگاه و براي سخنراني رفته بود. مليجك از جمله سران اصلي رژيم است كه در به خاك و خون كشيدن دانشگاهها به دستور خميني و قلع و قمع و ترور مخالفين حتي در خارج از مرهاي ايران سابقه اي طولاني دارد و اختلاف و تفاوت ماهوي با ولايت فقيه و موجوديت اين رژيم ندارد.
‫#‏ايران‬ ‫#‏دانشگاه‬ ‫#‏امير‬ كبير ‫#‏بسيجي‬ ‫#‏دلواپس‬ ‫#‏تظاهرات‬ ‫#‏عليه‬ ‫#‏رفسنجاني‬
 

 

 

 

No comments:

Post a Comment