Monday, May 4, 2015



تهدید یک دانشجوی بهایی به اخراج از دانشگاه مشهد
بگونه : گزارشات دریافتی از درون دانشگاههای ایران حاکی از آن است که فشارها بر هموطنان بهایی ایران همچنان از سوی رژیم خودکامه ملایان درایران ادامه دارد. درحالیکه دهها تن از هموطنان ایرانی طی ماه‌های اخیر بازداشت و به زندان افکنده‌ شده‌اند، از فشارهای حکومتی کاسته نشده و در روز‌های اخیر هم تعدادی از هموطنان بهایی بازداشت شده‌ و اکنون نیز “منصور عزیم‌زاده” دانشجوی بهایی در دانشگاه فردوسی مشهد تهدید به اخراج گردیده است.
مسئولین دانشگاه فردوسی، ابتدا از حضور منصور عزیم‌زاده دانشجوی بهایی در کلاس های درس جلوگیری کرده و سپس وی را به سازمان سنجش رژیم ارجاع داده‌اند. پس از آن حراست رژیم در دانشگاه با جلوگیری از ورود وی به دانشگاه، اعلام کرده‌اند که وی برای پیگیری به وزارت علوم مراجعه کند.
پیگیری‌های منصور عزیم‌زاده، دانشجوی بهایی اهل استان یزد، در سازمان سنجش و وزارت علوم تا کنون از طرف کارگزاران این دو نهاد دولتی بی پاسخ مانده است.
بر اساس مدارک منتشر شده توسط فعالان حق تحصیل در سال‌های گذشته، وزارت اطلاعات رژیم با شناسایی دانشجویان بهایی و فشار بر وزارت علوم و سازمان سنجش، عامل اصلی اخراج دانشجویان بهایی از دانشگاه ها است.
#ایران #بهایی #دانشجو #اعتراض #وزارت_علوم #دانشگاه #فردوسی
 
 

No comments:

Post a Comment