Wednesday, April 15, 2015


توبه گٌرگ مرگ است! خبر امان خواهي ديكتاتور مخلوع يمن علي عبدالله صالح
#بگونه: به گزارش العربيه،یک مقام كشورهاي حوزه خليج فارس به تلویزیون العربیه گفته است که علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری برکنار شده یمن با فرستادن نمایندگانی خواستار خروج امن خود و خانواده اش از یمن شده است.
بنابه اين خبر،این مقام همچنين افزوده : نمایندگان صالح به پایتخت کشورهای خلیج می روند و شکست او را اعلام و رابطه او با حوثی ها را انکار می کنند. از جمله ابوبکر القربی، وزیر امور خارجه پیشین یمن که با این کار اعتبار و پیشینه حرفه ای خود را زیر سوال می برد. این یک ماموریت غیرممکن است، و درخواست صالح پذیرفتنی نیست. بايد به اين ديكتاتور توطئه گر و همدست آخوندهاي جنايتكار گفت: توبه گُرگ مرگ است و دشمنان خلق اگر به سزاي جرم و جنايت هايشان نرسند و در برابر عدالت قرار نگيرند، دست از توطئه چيني بر عليه مردم بر نميدارند. بين خلق و ظالمان هيچ راهي جز اسارت و نبرد نيست. در خبر ديگري ساعاتی پس از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، که به موجب آن عبدالمالک رهبر شبه نظامیان حوثی‌ها و احمد صالح فرزند علی عبدالله صالح رئیس جمهور مخلوع یمن، ممنوع السفر شده‌اند، سرهنگ محمد علی حمود، معاون فرماندهی نظامی ناحیه ۲ استان حضرموت، از نیروهای صالح جدا شده و به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مشروع یمن پیوست.
این سرهنگ بلند پایه یمنی در تماس با العربیه گفت: «تمام نیروهای نظامی مستقر در استان حضرموت، المهره و سقطری تابع عبدربه منصور هادی هستند».
وی افزود: «منطقه دوم نظامی حضرموت شامل لشکر‌های پیاده ۱۳۷، ۱۲۳، ۱۲۷ و پدافند هوایی همه با عبدربه هادی منصور هستند .»
وی گفت: «تیپ ۱۹۰ دفاع هوایی و لشکر یکم نیروی دریایی که در منطقه سقطری مستقر هستند، از مشروعیت حکومت یمن دفاع می‌کنند».
معاون فرماندهی منطقه دو استان حضرموت همچنین اظهار داشت که اغلب کارکنان شرکت نفت و نیروهای پلیس و اداره‌های حکومتی مخالف حوثی‌ها و عبدالله صالح هستند».
#يمن #امان خواهي #صالح #ديكتاتور #مخلوع
 
 

No comments:

Post a Comment