Thursday, April 16, 2015

سرتاسر ايران تجمع اعتراضي برگزار كردند
#‏بگونه‬: سايت العربيه با انتشار تصاويري از تجمع هزاران معلم در سراسر ایران كه صبح امروز پنجشنبه ۱۶ آوریل ب مقابل ادارات آموزش و پرورش و ساختمان های فرمانداری و استانداری و مجلس رژيم تجمع کرده بودند مي نويسد:
به گزارش خبرگزاری ایلنا، معلمان معترض در شهرهای تهران، کرج، اراک، ساوه، خمین، دهدشت، شهرکرد، سنندج، قروه، مریوان، خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، نورآباد، دلفان، کرمانشاه، یزد، بجنورد، سبزوار، جاجرم، زنجان، ابهر، قزوین، مشهد، بندرعباس، بندر امام، بوشهر، قزوین، همدان، شاهرود، ایلام، رشت، شهرضا، زاهدان، زرین دشت، داراب، ایوان و... تجمع کردند.
تجمعات صنفی معلمان در بیشتر شهر‌ها مقابل ادارات آموزش و پرورش برگزار شده است.
در تهران پایتخت ایران علاوه بر تجمع بیش از هزار نفری معلمان مقابل اداره آموزش و پرورش، گروهی ۳۰۰ نفره از معلمان مقابل مجلس تجمع کردند.
معترضان خواستار افزایش دستمزد‌ها، بهبود وضعیت معیشتی و رفع تبعیض حقوقی بین خود و سایر کارمندان دولت هستند.
در این تجمعات پلاکاردهایی در حمایت از معلمان زندانی و در اعتراض به طرح رتبه بندی به چشم می‌خورد. شماری از فعالان صنفی معلمان معتقدند طرح رتبه بندی تبعیض‌ها در جامعه معلمی را عمیق‌تر می‌کند.
گزارش شده که ماموران نیروی انتظامی در رشت با معلمانی که مقابل اداره آموزش و پرورش استان گیلان تجمع کرده بودند با خشونت برخورد کرده است اما تا لحظه تنظیم این خبر اخبار از برگزاری تجمع معلمان در سایر شهرها در آرامش حکایت دارند.
‫#‏ايران‬ ‫#‏تجمع‬ ‫#‏سراسري‬ ‫#‏معلمين‬ ‫#‏شعار‬ ‫#‏العربيه‬


No comments:

Post a Comment