Friday, April 3, 2015



واكنش شوراي ملي مقاومت ايران به بيانيه تفاهم لوزان: ”يك گام عقب نشيني تحميلي ديگر و بيانيه اي كلي بدون تاييد و امضاي رسمي خامنه اي”
 
#بگونه: شوراي ملي مقاومت ايران اوپوزسيون اصلي رژيم ملاهاي حاكم بر ايران، كه افشا كننده پروژه مخفي اتمي هيجده ساله اين رژيم بود و در پروسه مذاكرات اتمي و دور تسلسل اين مذاكرات همواره فعاليت هاي مخفي رژيم ايران را برملا مي نمود در واكنش به بيانيه مشترك رژيم ايران و غرب در آخرين دور مذاكرات اتمي در لوزان سوئيس با انتشار اطلاعيه اي از سوي دبيرخانه اين شورا،اين بيانيه تفاهم را ”يك گام عقب نشيني تحميلي ديگر و بيانيه اي كلي بدون تاييد و امضاي رسمي خامنه اي” ارزيابي نمود.
در اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران آمده است:
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران درباره آنچه وزیر خارجه آخوندها ساعتی پیش در بیانیه مشترک قرائت کرد گفت: ”توفان قاطع“ و ائتلاف کشورهای منطقه علیه توسعه طلبی و تجاوزات فاشیسم دینی حاکم بر ایران در یمن، آثار فرساینده تحریمها و وضعیت انفجاری جامعه ایران، همچنین اخطارهای پیاپی کنگره آمریکا برای مقابله قاطع با این رژیم و افزایش تحریم و مجازاتها، سرانجام رژیم آخوندی را در وقت اضافی مذاکرات لوزان پس از 16ماه بار دیگر به یک عقب‌نشینی تحمیلی در راستای خوردن زهر اتمی وادار کرده است. این عقب‌نشینی در اثر ترس و فشار و در تعارض آشکار با مبانی و خطوطی است که خامنه‌ای دو هفته پیش شخصاً اعلام کرد.
اما یک بیانیه با کلیات بدون امضا و بدون تأیید رسمی خلیفه ارتجاع در تهران، هرگز راه را بر بمب اتمی و فریبکاریهای ذاتی استبداد دینی نمی‌بندد. ادامه مذاکرات با فاشیسم دینی در چارچوب مماشات به منطقه و جهان امنیت اتمی نمی‌دهد. وادار کردن رژیم به تن‌دادن به قطعنامه‌های شورای امنیت به‌سادگی تنها راه ممانعت از دستیابی آنها به بمب اتمی است. پروسه مذاکرات از سال 2002 تا به‌حال، به‌ویژه ماراتن یک‌سال و نیم اخیر، گواه آشکار این حقیقت است که رژیم آخوندی تنها زبان قاطعیت و قدرت را می‌فهمد.
نرمش و امتیازهای ناموجه 5+1 به رژیمی که در جهان غیرقابل اعتمادترین است، فقط به این رژیم زمان بیشتر می‌دهد و خطرها و قیمت آنها را برای مردم ایران و منطقه و جهان هر چه بیشتر افزایش می‌دهد.
همه می‌دانند که فاشیسم دینی به‌خاطر تضمین بقای خود سرمایه‌گذاری کلانی برای دستیابی به بمب اتمی کرده است. جستجوی آلترناتیو بنیادگرایی و بانکدار مرکزی تروریسم در درون این رژیم راه به جایی نمی‌برد. آلترناتیو در یک ایران دموکراتیک و غیراتمی است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13فروردین 1394 (2آوریل 2015)

No comments:

Post a Comment