Friday, April 17, 2015


بازتاب اعتراضات گسترده معلمان و فرهنگیان سراسر ایران در رسانه های بین المللی
 
#بگونه : تجمعات اعتراضی معلمان و فرهنگیان زحمتکش و فرهیخته برای احقاق حقوق پایمال شده خود در حکومت جور و ستم و دیکتاتوری آخوندهای چپاولگر ، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

آسوشیتدپرس: هزاران معلم در ایران خواستار حقوق خود شدند

هزاران معلم تظاهرات سراسری را برای درخواست حقوق خود برگزار کردند.

این تظاهرات روز پنجشنبه در چندین شهر از جمله در پایتخت در تهران برگزار شد.

معلمین در مقابل ساختمانهای وزارت آموزش و پرورش استانها تجمع کردند. در تهران معلمان در مقابل مجلس تجمع کردند.

تظاهر کنندگان پلاکاردهایی حمل می‌کردند که در آنها خواستار حقوق بیشتر و خواستار آزادی معلمین زندانی بودند که گفته می‌شود در تظاهراتهای مشابهی ماه گذشته بازداشت شده‌اند.

واشنگتن پست: تظاهرات معلمان ایران با خواست آزادی معلمان زندانی:

روزنامه واشنگتن پست روز پنج شنبه خبر اعتراض گسترده فرهنگیان ایران را گزارش کرد.

این روزنامه نوشت: معلمان ایران در تجمعات اعتراضی 16 آوریل در تهران و سایر شهرهای ایران خواستار حقوق خود شدند. آنها همچنین خواهان آزادی معلمان زندانی گردیدند. معلمانی که در اعتراضات گذشته دستگیر شده بودند.

شماری زیادی از معلمان ایران روز پنج شنبه در دستکم 30 شهر در اعتراض به وضعیت معیشتی‌شان با در دست داشتن پلاکاردهایی در مقابل برخی از ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تجمع کردند.

در تهران معلمان تجمع کننده در مقابل اداره کل آموزش و پرورش، پلاکاردهایی چون «آیا نمایندگان مجلس نیز رتبه‌بندی می‌شوند؟»، « آقای روحانی کلید آموزش و پرورش پیدا نشد؟»، «معیشت همراه با منزلت»، «بهبود سطح معیشت معلمان حق مسلم است»، «معلم بیدار است از تبعیض بیزار است»، «درد ما فقر نیست، فرق است»، نسبت به

وضعیت معیشتی خود گلایه دارند.

سایت تلویزیون ان.بی.سی، شبکه سراسری آمریکا خبر داد در ایران هزاران معلم در تظاهراتهای سراسری برای درخواست حقوق بیشتر، برگزار کردند.

این گزارش می‌گوید، تظاهراتها روز پنجشنبه در چندین شهر از جمله در پایتخت، در تهران برگزار شد.

این گزارش می‌گوید معلمین در سکوت در مقابل ساختمانهای وزارت آموزش و پرورش استانی تجمع نمودند. در تهران صدها معلم در مقابل مجلس تجمع نمودند.

تظاهر کنندگان پلاکاردهایی حمل می‌کردند که در آنها خواستار حقوق بیشتر و خواستار آزادی معلمین زندانی بودند که گفته می‌شود در تظاهراتهای مشابهی ماه گذشته بازداشت شده‌اند.

 
 

No comments:

Post a Comment